Mes amies fidèles JE VOUS ADORENT!

vendredi 3 juin 2011

Challenge #85 DP2 GD call...

Bonjour, et bonne fin de semaine a tous!
Je vous présente une carte chevalet réaliser pour le défi 85 de DP2 et 
également pour leurs appel DT invité.
J'ai tout de suite penser a une certaine prof de maternelle que William mon fils aime beaucoup et qui prend sa retraite a la fin de cette année.. alors elle recevra cette carte :)
Peut-être certaine d'entre vous la connaissez?  C'est madame Pierrette de l'école NDL a Iberville. ;)


J espère qu'elle va l'aimer ;)
Pour le défi on devais utilisé ce sketch

Bonne fin de semaine a tous!

3 commentaires:

Dorcas a dit…

Oh I love this, your paper piecing is gorgeous and I just love the color scheme. Of course, I love Mummu too. :-)I’m so happy you could play with us at Mo’s Sketch challenge this week.
Hugs,
Dorcas

Pat a dit…

Absolutely gorgeous!! I love this image...she's so young at heart!! Makes me miss my grandbabies!! Your card is just such fun. Gorgeous paperpiecing and designwork!! Thanks so much for joining us this week at Mo's! Hugs. Pat Frank

paola a dit…

Your card is positvely adorable, fab coloring and great design, thanks so much for joining us at Mo's hope to see you again
smiles
Paola

Blog Archive

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin